
Okres realizacji projektu: 01.03.2024 – 30.06.2025
Grupa docelowa: kadra dydaktyczna UEW (100 osób) oraz doktoranci/doktorantki ze Szkoły Doktorskiej (10 osób).
Projekt ma na celu podniesienie kompetencji i/lub kwalifikacji kadry prowadzącej dydaktykę oraz doktorantów. Dydaktycy oraz doktoranci UEW wezmą udział w ścieżce szkoleniowej obejmującej z kompetencji cyfrowych w zakresie budowania zaangażowania studentów, zielonej transformacji w dydaktyce, coachingu dydaktycznego. Dodatkowo w zależności od efektów pracy z coachem uczestnik będzie miał możliwość skorzystania 1 z 6 szkoleń do wyboru:
- wykorzystania metodyki Design Thinking w dydaktyce,
- angażujących wystąpień publicznych,
- wykorzystania Artificial Intelligence w dydaktyce,
- wykorzystania Visual Thinking w dydaktyce,
- szkoleń z wykorzystania języka angielskiego w dydaktyce
- wizyty studyjnej i zaawansowanych szkoleń z Design Thinking, d.school, Stanford, USA.
Kluczowe rezultaty:
- 110 uczestników projektu
- Liczba godzin szkoleń indywidualnych: 2485
- Liczba godzin szkoleń grupowych: 320
- Liczba wyjazdów studyjnych: 5
- Liczba przedmiotów zajęć w których wprowadzone zostaną zmiany: 80
Harmonogram wsparcia – luty 2025
Kierownik Merytoryczny projektu: dr Maja Leszczyńska
Menedżerka Projektu: Marta Wasilewska
Projekt realizowany ze środków Unii Europejskiej, w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego w oparciu o umowę o dofinansowanie projektu FERS.01.05-IP.08-0123/23-00.
